Wetsartikel: Kirsten Baane, eigenaar ZorgPromotor 

Werken te den mondzorg, betekent werken met mensen. Televisiekanaal indien tijdens ene huisarts, zijn mensen vaak gehecht aan hun tandarts. Indien tandarts ziet u complete gezinnen terug te den behandelstoel. Van opa plus oma totdat den peuter van twee schooljaar diegene voordat ie vantevoren mee mogen met papa, moeder plus volwassene broer of zuster. Dit is enerzijds intact smaakvol, daartegenover schenken ie zowel ongezouten den complexiteit aan van ie straktrekken van nieuwe patiënten. Iemand stapt noch zomaar overheen van tandarts. Hoe trekt u weliswaar nieuwe patiënten aan? 

Stap 1: Bepaal den behoefte wegens van tandartspraktijk te wisselen

Allereerst is ie relevant wegens juist te ticket te hebben wanneer mensen op zoek zijn zoals ene nieuwe tandartspraktijk. Indien u begrijpt waar ze vandaan komen plus waar ze naartoe willen, kunt u hier te uw communicatie op inspelen. 

Den uiterst voorkomende uitgangspunten wegens overheen te stappen van tandartspraktijk zijn: 

  • Verkassen zoals ene andere woonplaats/gemeente 
  • Noch tevreden
  • Tandarts gaat met pensioen
  • Op zoek zoals ene specifieke treatment/vakgebied

Stap 2: Werkgelegenheid aan den online vindbaarheid van uw praktijk

Vervolgens is ie natuurlijk den kunst wegens dit ‘zoekende’ patiënten te aanraking te toestaan komen met uw tandartspraktijk. Wist u dat te den eerste tweede van 2020 maar liefst 72% van den Nederlanders van 12 schooljaar of pa online zoals kennisgeving overheen gezondheid plus leefstijl zocht(waterbron:CBS). Te den leeftijdsgroep 25-45 schooljaar is dit zelfs 82%!!! Ene goede online vindbaarheid biedt dus veel kansen voordat uw tandartspraktijk. 

Nieuwe patiënten straktrekken via Google
Hoeveel nieuwe patiënten komen er tijdens uw tandartspraktijk hierbinnen via Google? Heeft u welnu ooit gegoogled op relevante zoekwoorden indien: tandarts, tandartsenpraktijk, mondhygiëniste, tandpijn, tandpijn, ontstoken tandvlees, te uw positie? Komt uw tandartspraktijk op den eerste Google pagina tevoorschijn (liefst te den top 3)? Indien ie opbrengst NEE is, dan ligt er nog ene hele interessante markt voordat ie oprapen.

5 tips wegens den online vindbaarheid van uw tandartspraktijk te vergroten via Google

U kunt zelf om middel van SEO (zoekmachine optimalisatie) zeggenschap uitoefenen op den vindbaarheid te Google. Hoe doet u dat? 

  1. Zorg dat u ene webstek heeft diegene qua techniek helemaal voldoet aan den laatste Google richtlijnen. 
  2. Gewoonte relevante zoekwoorden
  3. Zorg dat uw teksten zijn afgestemd op den behoefte van uw doelgroep
  4. Positie actuele content 
  5. Werkgelegenheid aan uw inwonende plus externe linkbuilding

“Every great vormgeving begins with an even better story…”   Welk vertelsel vertelt uw webstek?

Stap 3: Laat online uw onderscheidend vermogen zien 

Indien uw praktijk juist gevonden wordt op Google, dan bent u er nog noch. Mensen maken vanaf dag vrijwel 35.000 (!!) keuzes, watten neerkomt op iets minder dan 1500 keuzes vanaf uur. Ene vitaal percentage van den keuzes diegene u maakt, baseert u op watten u ziet. Uitwendig, tinten plus dus vormgeving spelen hierin ene volwassene rol. Uw nieuwe patiënt moeten zichzelf aangetrokken voelen tijdens watten uw webstek uitstraalt. Bent u specialistisch te ie verplegen van koters, maar is ie eerste beeld op uw webstek ene pa stel? Dan is den waarschijnlijkheid vitaal dat uw doelgroep voorts gaat zoeken zoals ene tandarts diegene welnu tijdens hun ‘verwachtingen’ past. Watten vindt uw doelgroep relevant wegens terug te zien plus te oplezen? 

 

5 tips wegens van ene websitebezoeker ene nieuwe patiënt te maken

  1. Zorg voordat herkenning. Ene beeld zegt meer dan 1000 woorden. Laat op den webpagina persoonlijke beeldhouwwerken zien van den praktijk, den mensen diegene er werken plus den doelgroepen diegene u wilt aanspreken. 
  2. Geef vertrouwen. U kunt zelf zeggen dat u juist bent, ge dat wordt vaak noch indien solide waargenomen. Ie is dus relevant dat den ervaringen van bestaande patiënten terugkomen op den webpagina. Dit schenkkan bijvoorbeeld om koppelingen te maken met ZorgkaartNederland, Zorgscore of Tandarts.nl, maar zowel om patiënten hun vertelsel te toestaan porties op video of te den vorm van ene blog.
  3. Zorg dat elke pagina relevante kennisgeving bevatten plus er representatief uitziet plus noch ge den homepagina.
  4. Maak ie voordat ene museumbezoeker zo eenvoudig mogelijk wegens snel te voeling te kunnen komen. Mensen willen noch zoeken op den webpagina zoals den contactgegevens van den praktijk.
  5. Zorg voordat aantrekkelijke actuele content. Dit is relevant voordat uw vindbaarheid plus zowel voordat ie vertrouwen. 

 

Kunt u werkster gewoontes tijdens ie online straktrekken van nieuwe patiënten? 

Ie team van ZorgPromotor staat voordat u klaar wegens met den promotie van uw tandartspraktijk aan den slag te gaan! ZorgPromotor is ene volledig specialistisch communicatiebureau te den zorg. Profiteer van den Dental Tijdschrift aanbieding.