‘Alhoewel ter 2013 hebben mijn collega Natalie van Hilst plusteken ik den eerste stappen ter den ontwikkeling van den SignaLEREN app gezet’, vertelt Brigitte Blijlevens. ‘Mijn collega Natalie van Hilst had voordat den cliënt eentje project voordat ie reguleren van haar emoties geproduceerd. Maar dat project stond op papier, dat papier zat ter eentje schrijfmap plusteken diegene schrijfmap had den cliënt noch honingbij den hand op momenten waarop zij dat project nodig had. Vandaar onzerzijds idee wegens er eentje app voordat te uitbouwen’, zegt Blijlevens.  

Samenwerken ter den Vernieuwing-impuls

Koraal had reeds stappen gezet ter den doorontwikkeling van den SignaLEREN app, samen met technisch partner Ivengi, waarna den Vernieuwing-impuls zichzelf aandiende. Blijlevens: ‘Ik zag dat er welnu intact veel ontwikkeld wordt voordat cliënten, maar dat implementeren ie lastigste onderdeel is. Dat herkenden wij van onze inherent situatie. Den Vernieuwing-Impuls bracht voordat den drietal andere aanbieders  den SignaLEREN app mits mogelijke vraag voordat hun zorginhoudelijke vraagstuk.  Den Haardstee, Ipse den Brugge plusteken ’s Heeren Loo zagen zowel voordat hun cliënten potentiële waarde plusteken wilden met onzerzijds samenwerken.’

‘Den Vernieuwing-impuls maakt den strepen met andere partijen korter’

Blijlevens stond daarvoor open. ‘Jouw komt met elkander ter voeling plusteken hoort zo uit den eerste hand waar anderen mee bezig zijn plusteken tegenaan stevenen. Plus ie waardevolle is zowel dat dit mensen met zulke uiteenlopende functies zijn: mensen diegene zichzelf bezighouden met regelgeving plusteken projecten, ict’ers plusteken zorginhoudelijke professionals. Dat leverde meteen interessante gesprekken plusteken acties op. Er zit zowel eentje coach vanuit den Vernieuwing-impuls honingbij diegene zorgt dat jouw met elkander ter gesprek blijft plusteken formats bedenkt wegens praktische stappen te zetwerk. Geen pasklaar prototype voordat vernieuwing natuurlijk want dat bestaat noch, maar jouw creëert op diegene methode welnu den juiste voorwaarden wegens voorts te komen. Er zijn toereikend modellen wegens totdat eentje goede implementatie te komen maar commitment op alle vlakken, organisatorisch, geldelijk maar zowel den juiste mindset, is hierbij cruciaal.’ 

Waardevolle wisselwerking

Den samenwerkingsverband ter den Vernieuwing-impuls heeft geleid totdat eentje werkelijke wisselwerking, vertelt Blijlevens. ‘Wij hadden reeds den poot gelegd voordat den app plusteken dit gaf den andere drietal zorgorganisaties den potentie wegens er eentje implementatieplan honingbij te schrijven. Dat hebben zij vervolgens zowel verdeeld met elkander plusteken met onzerzijds. Zij leerden van onze eerste evaluatie van den app, plusteken wij leerden van kip. Wegens met elkander plusteken met den gebruikers ter gesprek te gaan, wordt den app huis plusteken gebruiksvriendelijker. Ene smaakvol voorbeeld hiervan is eentje cliënt van zorgaanbieder Den Haardstee diegene aangeeft dat hij ter ie weekend veeleer geen pushmeldingen ontvangt, omdat hij dan wil uitslapen. Ginds zijn wij dus meteen mee aan den slag getogen.’

Ie mooiste resultaat van den samenwerkingsverband totdat nu toe vindt Blijlevens dat eentje app diegene zij mee heeft ontwikkeld nu zowel wordt tweedehands wegens mensen buitenshuis Koraal. ‘Maar ik ben zowel nuchter trots op den samenwerkingsverband’, zegt zij. ‘Zonder dat hadden wij er nuchter langer overheen gedaan wegens den app in den organisaties onder den voetlicht te krijgen. Daarna kost ie implementeren tijdstip plusteken ie vraagt iets van den organisatiestructuur, den medewerkers plusteken den cliënten. Hier moeten ter ie implementatieplan weids voetlicht voordat zijn.’

signaleren app

Afspraken overheen vooruitgang

Den viertal partijen hebben afgesproken zichzelf tezamen te organiseren ter eentje zogenaamde gebruikersraad wegens ermee samen met den ontwikkelaar Ivengi verbeteringen van den app mogelijk te maken plusteken erin zowel te prioriteren. ‘Verbeterwensen zijn er nog meer dan toereikend’, zegt Blijlevens. ‘Van cliënten horen wij bijvoorbeeld dat hun situatie verschillend is mits zij honingbij onzerzijds zijn dan ter den thuissituatie of op schoolgebouw. Den app houdt ginds nu nog geen rekening mee ter den acties diegene zij kunnen uitvoeren wegens hun emoties te regelen. Dat willen cliënten welnu intact graag. Ene ander verzoek, van den jonge gebruikers, is dat zij hun avatar zoals inherent idee kunnen bijstellen.’ 

Den Vernieuwing-impuls gaat uit van meerwaarde voordat den cliënt. Zowel dat maakt dit programma waardevol.

Ie tal gebruikers van den app neemt rustig toe. ‘Uiteraard’, zegt Blijlevens. ‘Aanbieders willen ie vantevoren op kleine schelp uitproberen wegens eentje wasgoed beeld te kunnen krijgen van watten den meerwaarde voordat cliënten schenkkan zijn plusteken voordat welke cliënten precies. Ie nog beperkte tal gebruikers betekent dat den beschikbare middelen voordat doorontwikkeling op dit ogenblik zowel nog beperkt zijn. Den Vernieuwing-impuls is vanaf se noch bedoeld wegens afspraken te maken overheen hoe wij doorontwikkeling van den app willen financieren. Maar ie verstrekken onzerzijds welnu eentje eerste stap wegens daarvan mits viertal partijen onderwijl gestructureerd na te denken, omdat ie noch uitgaat van ie product maar van watten van meerwaarde is voordat den cliënt. Zowel dat maakt dit programma waardevol.’ 

Ontwikkelaar leert zowel

Zowel den software ontwikkelaar Ivengi leert wegens op eentje andere methode te werken, diegene past honingbij den situatie van den zorgorganisaties plusteken den cliënten. ‘Via den innovatie-impuls kwam den app honingbij meer zorgaanbieders onder den voetlicht plusteken dat leidde totdat waardevolle verbeteringen’, stelt Business unit manager Laszlo Opgraven van Ivengi.


innovatie-impuls


‘Met gegevens mits poot voordat verbeteringen, support plusteken doorontwikkeling, blijven den app plusteken den mate van degelijkheid groeien’, vervolgt Opgraven. ‘Ene smaakvol voorbeeld is dat den gegevens lieten zien dat sommige sterk verouderde smartphones problemen ondervonden’, vertelt hij. ‘Ene probleem waar wij voordat diegene tijdstip noch zo vertrouwd mee waren. Wij ontwikkelden vooral apps voordat den zakelijke markt plusteken ginds werken wij met meer courante modellen smartphones. ‘Omdat den doelgroep zelf ter beperkte mate terugkoppeling schenkkan verzorgen, hebben wij eentje error-log ontwikkeld diegene onzerzijds van verwittiging voorziet zodra iemand eentje melding maakt. Zo kunnen wij passende support leveren zonder den cliënten of begeleiders te bevelen.’

Nu samen doorontwikkelen

‘Mits jouw ziet waar wij vandaan komen, dan is den SignaLEREN-app haastigheid onherkenbaar ten opzichte van den eerste versie’, zegt Opgraven. ‘Plus er ligt alweer eentje hele wensen-lijst , eentje app is nooit uit. Te den eerste positie omdat Apple plusteken Google steeds met nieuwe voorwaarden komen diegene onzerzijds dwingen wegens te uitbouwen. Maar zowel omdat den gebruikers weer met nieuwe vragen komen. Straks staat alweer eentje meeting gepland wegens ervaringen van cliënten te toetsen plusteken te ontwikkelen zodat wij kunnen doorontwikkelen. Ie is eentje doorlopend veranderingsproces.’


Lees meer

Doorontwikkeling app SignaLEREN: Samen kom jouw voorts!

Ipse den Bruggen test app waarmee cliënten zelf hun strakheid kunnen reguleren