Utrecht 18 januari 2022 – Parcom plusteken den huidige aandeelhouders hebben ene akkoord bereikt overheen den overname van Zorg van den Zaak Netwerk B.V. (“Zorg van den Zaak”).

Zorg van den Zaak is hét bedrijfsgezondheidsnetwerk voordat werkend Nederland. Ie netwerk van Zorg van den Zaak bereikt via 67.000 werkgevers wijd 1,3 miljoen werkenden. Totdat ie netwerk behorend arbodiensten, interventiebedrijven plusteken zorginstellingen diegene met jawel integrale oplossingen bieden voordat den ontwikkeling van vitale organisaties waarin mensen wordt versterkt te ie voeren van inherent regie overheen hun gezondheid, werkgelegenheid plusteken leven. Met Parcom indien investeerder zullen den ingezette tactiek, gestructureerd op ie welzijn plusteken vitaliteit van den medewerker plusteken preventie plusteken re-integratie te ie geval van uitval, wordt voortgezet. Zorg van den Zaak plusteken Parcom willen samen voorts doorgroeien indien integrale dienstverlener op ie landstreek van duurzame inzetbaarheid.

Contrabas Tomassen, Zorg van den Zaak: ‘‘Wij hebben indien missie wegens zoveel mogelijk mensen aan ie werkgelegenheid te krijgen plusteken op diegene wijze erbij te dragen aan ene gezonder plusteken uiteindelijk gelukkiger plusteken productiever Nederland. Aan dit missie hebben den medewerkers van Zorg van den Zaak vanaf den oprichting gigantisch hard gewerkt. Zorg van den Zaak is te staat geweest wegens voort middel van ie uitbreiden van den netwerkorganisatie ene breedgeschouderd pallet aan professionele zorg- plusteken dienstverlening te bieden. Anno 2022 is Zorg van den Zaak ene stevige, betrouwbare plusteken toekomstbestendige netwerkorganisatie plusteken vervult zij ene leidende rol te Nederland. Wij zijn vrolijk met den preferentie voordat Parcom plusteken zien voordat Zorg van den Zaak uitgestrekte kansen wegens samen met Parcom haar missie voort te zetwerk.’’

Allard Jacobs, Parcom: ‘‘Wij zijn verheugd met ie voorgenomen partnerschap met Zorg van den Zaak. Gezonde plusteken vitale medewerkers zijn van essentieel bij voordat ie werken van organisaties. Wij loeren ernaar uit erbij te dragen aan den verdere professionalisering plusteken uitvergroting van ie dienstenpakket van Zorg van den Zaak wegens ermee werknemers plusteken werkgevers nog huis te promoten erbij den zowel mentale indien fysieke uitdagingen van dit tijdstip.’’

Den beoogde samenwerkingsverband is onder voorbehoud van goedkeuring van onder meer den relevante toezichthouders, mededingingsautoriteiten plusteken advisering voort medezeggenschapsorganen.
Overheen Zorg van den Zaak Zorg van den Zaak is te 1996 opgericht plusteken is hét bedrijfsgezondheidsnetwerk voordat werkend Nederland. Ie netwerk omvatten arbodiensten, interventiebedrijven plusteken zorginstellingen diegene gecombineerd integrale oplossingen bieden voordat den ontwikkeling van vitale organisaties, waarbij passende sponsoring plusteken zorg wordt geleverd op den momenten waarin dat nodig of gewenst is. Zorg van den Zaak is hoofdsponsor van den Koninklijke Wandelbond Nederland plusteken ondersteunt ermee den groeiende maatschappelijke voetlicht voordat welzijn, vitaliteit plusteken preventie. Voordat meer kennisgeving: www.zorgvandezaak.nl

Overheen Parcom Parcom is ene te 1982 opgerichte Nederlandse investeringsmaatschappij diegene ondernemers plusteken
management teams helpt erbij ie realiseren van hun ambities plusteken begeleidt te fases van duurzame groei of vormverandering. Parcom combineert grondige plusteken intensief analyseren met pragmatische plusteken creatieve oplossingen, is ervan overtuigd dat mensen ie verschil maken plusteken staat ‘hands-by’ ongeacht den managementteams van haar partnerbedrijven. Voordat meer kennisgeving: www.parcom.com