Viertal communicatietips wegens actief mee aan den slag te gaan

Waarna Nederland ter lockdown ging ingevolge ie coronavirus stond ieders leven op z’n kop. Onderbrak alle mededelingen ter den media werden mensen onzeker. Den zorg stond ter ie teken van corona plus ie terugdringen van ie stijgend tal IC opnames. Patiënten bleven weg erbij den huisarts, contactberoepen mochten noch meer verricht wordt plus den populatie ging massaal thuiswerken. Iedereen handel ter sneltreinvaart zoals digitale tools. Indien zorgverlener moest u zowel verschillend gaan klikken met uw patiënten. U ging videobellen, mailen plus andere e-health toepassingen gewoontes. Lees hier onze 4 communicatietips wegens zichtbaar te blijven ter den coronatijd!

 

“Speel ter op den informatiebehoefte van uw cliënten”

 

U heeft ie vast zowel meegemaakt. Cliënten diegene weg bleven, uit angst of omdat zij den zorg noch reserve wilden opdragen. Wij weten dat den zorgconsument veel vragen heeft overheen den zorgverlening ter coronatijd. Ene voortreffelijk waarschijnlijkheid wegens uw praktijk te promoten ingevolge ter te spelen op diegene informatiebehoefte. U kunt u nu onderscheiden van anderen plus toestaan zien dat u den betrokken zorgprofessional bent waar mensen op kunnen vertrouwen. Ene goede inzet van media is hierbij van cruciaal gewichtigheid.

Communicatietip 1: Informeer

Ter één van onze vorige blogs hebben wij u alhoewel verteld overheen e-mailmarketing plus wij hebben u 5 tips gegeven waar eentje goede rondschrijven aan moeten voldoet. Wij hebben u verteld dat relevante inlichting overheen uw praktijk vaak intact inderdaad gewaardeerd wordt ingevolge uw cliënten. Dus eentje reserve rondschrijven overheen den ingevolge u genomen coronamaatregelen zullen zeker op prijs poneren wordt. Stap zowel uw webstek plus narrowcasting aan plus informeer uw cliënten overheen den fysieke plus online behandelmogelijkheden.

Communicatietip 2: Geef onderwijs

Hoe verleidt u uw cliënten wegens e-health toepassingen te gaan gewoontes? Noch iedereen stapt zo makkelijk overheen zoals digitale hulpmiddelen. Ene instructievideo waarin u den werkwijze plus voordelen laat zien schenkkan uitkomst bieden. Mensen nemen inlichting namelijk makkelijker op via beeld dan via tekst. Zo’n video kunt u veelzijdig verwedden op uw narrowcasting, webstek plus social media kanalen. U schept vertrouwen plus den cliënt durft ermee aan den slag te gaan.

 

“Lees zowel onzerzijds tijdschrift overheen den rol van communicatie ter online zorg”

 

Communicatietip 3: Preventie

Veel mensen werken nu thuis plus diegene werkplek is veelal noch gebruiksvriendelijk verantwoorden. Dat verstrekken allerlei klachten aan onzerzijds bewegingsapparaat. Hoe voorkom jouw dit soort klachten? Zowel hier schenkkan eentje video met specifieke bureaustoel-oefeningen eentje inderdaad communicatiemiddel zijn. Laat één van uw fysiotherapeuten aan ie woord plus toon uw expertise. Eindje dit op uw webstek, narrowcasting plus op social media. U verstrekken iets geschenk plus zult hiermee punten scoren.

Communicatietip 4: Werkgelegenheid aan online klantenbinding

Hoe zorgt u ervoor dat u verbonden blijft met uw cliënten indien er minder face-to-face voeling is? Zowel ginds zijn oplossingen voordat. U kunt zichtbaar blijven op plekken waar cliënten met u ter voeling komen, zoals gepersonaliseerde apps plus social media kanalen. Ten tweede kunt u eentje community toenemen waar patiënten jawel kunnen vinden plus ervaringen kunnen uitwisselen. Hierdoor blijft u strak verbonden met uw cliënten.

Heeft u, ongeacht dit communicatietips, schoonmaakster hierbij nodig of wilt u sparren met één van onze experts? Schel mij gerust. Plusteken blijf gezondheidsbevorderend!

Neem voeling met onzerzijds op of neem subjectief voeling met mij op via:

Kirsten Baane
Fysiopromotor
T: 085-2738487
E: kirsten@fysiopromotor.nl