1.    Hou erbij hoeveel jou drinkt
Loom jou waterinname. Er zijn intact watten wegen wegens jou waterinname erbij te vasthouden. Jij kunt bijvoorbeeld op eentje briefje drinkglazen turven. Ene andere soelaas is wegens eentje flesje neer te zetwerk plus zorg dat jou eentje veel flesjes op eentje dag leegdrinkt. Jij kunt ie zowel gemakkelijk bijhouden voort eentje app, bijvoorbeeld WaterMinder. Dit app houdt erbij hoeveel jou hebt gedronken plus ie laat jou weten wanneer ie weer tijdstip is wegens water te zuipen

2.    Nuttigen bevatten zowel vocht

Denken hierbij aan snacktomaatjes plus andere groenten diegene te den vorm van “snacks” gepresenteerd kunnen wordt. Zorg dat ie er lekker uit ziet plus dat ie uitnodigt totdat opeten.

3.    Elk uur eentje glas

Drink elk uur eentje glas water, zowel mits jou geen dorst hebt. Let daarbij was op ouderen, want zij krijgen minder snel eentje dorstprikkel maar hebben welnu meer vocht nodig erbij warm weer (minstens 2 liter). Let op: sommige mensen hebben eentje vochtbeperking, voordat hoen kunnen andere normen geldt. 

4.    Koffie plus thee zijn zowel zuipen

Jij hoort somwijlen dat koffie noch was is wegens te zuipen met warm weer. Dat klopt noch, zowel koffie plus thee (ie liefst zonder suiker) tellen mee mits vocht. Ie is eentje fabeltje dat koffie uitdroogt.

5.    Maak ie leuk

Zoek eentje gezellige theetuin op waar jou, te den schaduw uiteraard, geniet van eentje high tea. Geen theetuin te den buurt? Ter eentje koele binnenomgeving vermag jezelf zowel eentje high tea organiseren. 

Meer tips wegens den warmte ie kop te bieden? Bekijk dit voorwerpen: